משלוחים מהירים חינם !!! לכל חלקי הארץ
צריכים עזרה ? שלחו לנו וואטספ

Welcome CryptoJungle!

אנחנו מתרגשים להודיע על התחלה חדשה: שיתוף פעולה של קריפטומן עם Cryptojungle (קריפטו ג'ונגל). CryptoJungle הוא האתר המוביל בישראל בתחום הקריפטו כבר שנים. האתר מציע חדשות, תוכן ומדריכים לטובת קהילת הבלוקצ'יין הישראלית, ובנוסף לכל לזה – וכאן אנחנו נכנסים לתמונה – קורסים מעשיים.

אנחנו בקריפטומן דואגים לספק לכם את הכלים והידע שישמרו את הנכסים שלכם בטוחים. אבל מה עם ידע שייצר לכם עוד נכסים? זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם עכשיו: קורס הקריפטו והמסחר של בן סמוחה מבית CryptoJungle הוא הקורס המושלם לכל מי שרוצה להתחיל להבין קריפטו והשקעות. עשינו את שיעורי הבית שלנו, ואין לנו שום ספק – הקורס של בן הוא המקיף והמשתלם ביותר בארץ.

מהיום קריפטומן מציעה ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר, בנוסף לידע העשיר ביותר.

על CryptoJungle

CryptoJungle הוא אתר תוכן, חדשות ולימוד שהוקם עבור עולם המטבעות הדיגיטליים וקהילת טכנולוגיית הבלוקצ'יין הישראלית. האתר מציע את החדשות העדכניות ביותר, ניתוחים ופרשנויות לסוגיות חמות בשוק, סיקור מטבעות מתפתחים וקיימים, ואף מדריכי לימוד מקוונים וקורסי למידה דיגיטליים ופרונטליים.

בתחילת השנה הושקה קהילת הג'אנגלרים, שמטרתה להפוך את חבריה למשקיעים טובים יותר וליצור בית לקהילת הקריפטו והמסחר הישראלית. הגישה לקהילה אקסקלוסיבית לבוגרי הקורסים, וכך היא שומרת על רמה גבוהה של דיון ועל שפה משותפת. בקהילה החברים יכולים להתייעץ ולשתף את האסטרטגיות שלהם, ולהשתתף בסשנים לייב שבועיים. הפעילות מתרחשת בפלטפורמת דיסקורד.

בן סמוחה, המייסד של CryptoJungle, הוא אחד השמות הגדולים בקהילת הקריפטו הישראלית. הוא הקים את קהילת "מדברים קריפטו" המונה כ-35,000 חברים. אבל המוניטין של בן מגיע הרבה מעבר לקהילה. בן מרצה באוניברסיטת בן גוריון לתואר ראשון ושני, ומייעץ לגופים הגדולים במשק, ביניהם בנקים, חברות וארגונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן